söndag 10 juni 2012

2 old!

Vilken helg.. Jobb och fest om vartannat! I fredags efter jobbet blev det vin, picknick och kubb utanför Angelica och Christian med ett skönt gäng! Dagen efter på jobbet var jag ingen piggelin.. Men jag höll ut! Efter jobbet på lördagen åkte jag hem till Karine där jag och syrran blev bjudna på middag och rosé! Så smarrigt! Jag va trött till en början men efter ett tag släppte det, lite mer folk trillade in och vi dansade och pratade till klockan två! Då kände jag att jag nog skulle gå hem..
Började ju trots allt jobba halv tio imorse!

Jag genomled dagen, inte speciellt bakis men jävligt trött. Slocknade direkt när jag kom hem! Sen fick det bli en promenad till orren för att inhandla lite mat. Blev hamburgare idag! Smarrigt värre!

Ska spendera resten av kvällen i soffan, ska försöka gå och lägga mig i god tid också! Imorn ska jag leka med Matilda och Malin innan jobbet:)

Hoppas ni haft en bra helg!
Min har varit grym, älskar människorna jag har omkring mig<3















<3

2 kommentarer:

Josephine sa...

Alltsååå... Vad gör jag med stackars Patrik? Ska inte va mer där...

Anonym sa...

hahahaha :) nice