onsdag 20 juni 2012

Glad!

Hatar att det inte går att mobilblogga! vad ere för fel?
Blir så himla jobbigt att sätta på datorn och föra över bilder och greja... Men men, jag får väl helt enkelt ta mig tid att göra det nån gång om dagen=)

För tillfället har jag en liten minisemester! ledig i fyra dagar. Så himla skönt!¨
Idag var jag och solade hos mamma tillsammans med Karine! Käkade jordgubbar och drack vatten och hade det mysigt. Lill-kusinen Mattias kom och hämtade oss och vi drog och fikade på tratten! Så rart..

 Efter det blev det gym-letande med Mallan och Josse, sen drog vi och handlade inför midsommar så nu e allt klart. Hoppas vädret blir fint bara, då kommer dagen bli perfekt!

Nu är jag jättetrött så jag kryper till kojs.. de e ju trots allt en (ledig) dag imorn ockå..;)



Några söta djur jag sett de senaste daarna.. Just because..


Vet iaf att Josse uppskattar dessa biler..;)

1 kommentar:

Josephine sa...

Åh, djurbäbisar! ♥