lördag 30 juni 2012

Bröllop


Idag slängde jag på mig ett linne och en kjol och gick på bröllop! Finaste, gladaste katta fick idag sin man Jonathan i st:ragnhilds kyrka och dom va sååå vackra!

Fick dock hoppa över festen eftersom jag fortfarande inte är helt kry, så himla tråkigt! Har verkligen sett fram emot den här dagen. Men vi får helt enkelt dansa lite extra på mitt bröllop istället;)
Längtar så himla mkt tills jag får skrida in i kyrkan och bli gift med mina drömmars man! Jag vet att det kommer hända, frågan är bara när.. Hoppas snart!:) Finns inget bättre än bröllop!

Snart ska lillkusinen skjutsa mig till affären, efter en vecka utan mat kan jag nu äta igen men då krävs det ju att man har nåt att äta! Sen blir det ännu en lugn kväll för mig.













- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: