fredag 1 juni 2012

Fredagsmys.



Äntligen helg!
En lååång dag på jobbet har passerat. Sista kunden sa till mig att de va mitt fel om hennes son dog i helgen, för att hon inte fick hämta ut ett paket med sprutor i för att det stod fel namn på paketet, hennes son va inte direkt den trevligaste heller. Men jag gjorde bara mitt jobb! Blir dock så jävla irriterad och nästan lite rädd för vad folk kan slänga ur sig åt en människa som bara sköter sitt jobb! Jag skulle aldrig bete mig så illa mot någon! Speciellt inte om det är jag själv som gjort fel.. Jaja, än är inte den siste idioten född. Jag gjorde inget fel iaf och ärligt talat orkar jag inte bry mig om hur vissa kunder beter sig. Blev bara jävligt irriterad!

Nu har jag diskat och plockat undan lite. Nu sjunker jag ner i soffan med chips,dipp, cola och choklad framför TVn! Kände för att bara spendera kvällen med mig själv. Imorn blir det dock party med alla mina tjejor hoppas jag!

Trevlig helg!



<3

1 kommentar:

Anonym sa...

amiga linda det e klart att du gjorde rätt de vet om att de måste ha sina papper de försöker bara att det ska funka att få grejerna som de vill tyvärr måste man höra såna saker när man jobbar med service... folk kan va elak, dum, men du får inte tänka på det.... säger jag :P puss hjärta