fredag 29 juni 2012

Utflykt.

Idag fick jag lämna mitt lilla fängelse/sjukhem för att åka på en utflykt hem till mamma. Där bjöds det på fiskbullar och piggelin, fick även träffa syrran som jag inte sett på hela veckan!

Idag var första dagen som halsen kändes bättre, har fortfarande lite ont och är svullen, men det är iaf på bättringsvägen och det är ju skönt. Däremot är jag fortfarande sjukt seg och hängig så det finns inte mkt annat att göra än att fortsätta ta det lugnt.
Så tråkigt att se sommardagarna passera och tänka på allt man går miste om! Tex kattas bröllop imorn! Jag hoppas att jag ändå mår hyfsat så jag kan titta på dom i kyrkan iaf, festen är ju bara att utesluta... Tråkigt nog:(

Och ikväll ska släkten hem till moster för att fira massa födelsedagar. Jag å andra sidan har placerat mig hemma i soffan, där jag förmodligen kommer spendera min kväll precis som resterande kvällar. Finns inget tråkigare än att vara sjuk..

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll friends! Puss<3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: