torsdag 14 juni 2012

Bloggfrånvaro..

Anledningen till min blogg-frånvaro, beror på att min mobil bestämt sig för att inte kunna mobilblogga med längre! Jag gör alltid det! och nu funkar det inte! why?!

Får se hur ofta jag orkar sätta på datorn och slänga iväg ett inlägg. Det är ju så smidigt att göra det från telefonen..

Igår var vi iaf på maximiddag på caecars! Himla trevlig tillställning med buffé och massa vin! När vissa ville gå hem, drog några av oss vidare till miramar för att hooka upp med några andra maxianer, där blev det ett par glas vin till och massa snack och skratt! en sak man inte kan säga om maxi är iaf att de inte är ett tråkigt gäng man jobbar med! Kommer såå bra överens med de flesta och det är så roligt att vi kan umgås på fritiden.

Mindre kul var det att gå upp till jobbet imorse! trots att jag slängde i mig två bakistabletter innan sänggående var jag huuur seg som helst på jobbet. Men jag genomled de 9 timmarna och sen kom bästa mamma och hämtade mig! Kom hem, la mig i sängen, och slocknade. Vaknade en timme senare och nu sitter jag här och äter middag i form av digestivekex och brieost.

Imorn jobbar jag 15-20,  soft pass, sen blir det förhoppningsvis fotboll med tjejerna vid maren! Hoppas vädret blir bra bara:)

Gårdagens bästa var att min älskade Erik kommit tillbaka från Afrika! Fan va jag har saknat honom:) Nu får han inte lämna maxi innan mig igen!!








1 kommentar:

Josephine sa...

Åh, digestive är fan det godaste som finns! Jag kan äta ihjäl mig på det :) fast jag försöker vänja mig av med digestive nu, är ju inte så nyttigt att äta det varje dag... Men visste du att en skiva brie + en skiva nektarin eller en halv vindruva på är jättegott!?