lördag 16 juni 2012

Regnig lördag!

Idag är det ju riktigt tråkväder! Men de e lugnt.. Är ändå på chill-humlö och då passar ju det här vädret utmärkt!
 Igår när jag kom hem från jobbet hade några vänner redan kommit hit! vi drack lite vin och öl och kollade på fotbollen! Det är ju faktiskt roligt att se, iaf när det är Sverige som spelar. Tråkigt dock att dom förlorade=( jag som satte på mig min sverige tröja till och med..

Nåja, efter det droppade folket av och jag kom i säng klockan tre efter att Patrik och jag tittat på roliga youtube-klipp i flera timmar! Vaknade ändå hyffsat pigg imorse (eller klockan tolv) och åt lite frukost. Sen skjutsade jag min kära vän Nillan till Trosa! Det var snack om att jag skulle åka tillbaka dit ikväll men jag vettetusan om jag orkar asså.. Får se vad man känner för lite senare=)

Nu ska jag åka och hämta syrran så ska vi äta sushi! Förstår inte varför jag blivit sugen på det dagen efter jag druckit nuför tiden? Sjukt gott ere ju iaf. Åker nog hem till mamma och chillar vidare sen, dom e inte hemma och de e ju alltid nice att ha ett helt hus för sig själv! Dessutom har dom större TV än mig också..

Ha en bra lördag! Puss



Inga kommentarer: