onsdag 27 juni 2012

Inte bra..

Fick bli en vända till akuten ikväll igen.. Jag står inte ut med smärtan i halsen längre! Får knappt ner mitt eget saliv.. Fick citadon och nån äcklig munskjölj som tydligen skulle bedöva lite.. Citadonen har inte börjat värka än och äckelpäcklet klarade jag av att ha i munnen i typ en sekund, går inte att beskriva hur illa det smakade! Ska strax krypa ner i sängen.. Imorn ska jag till vårdcentralen och ta blodprov och leverprover.. Hoppas det går bra.

Är så sjukt hungrig! Har tittat på matlagningsprogram idag och fantiserat om vad jag ska äta när jag kan svälja igen..
Nä nu ger jag upp för ikväll.

Imorn kommer jag förhoppningsvis må bättre! Visst?
<3




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Josephine sa...

Klart du kommer må bättre imorgon! Kom ihåg att sova ordentligt, då reparerar sig kroppen. Och försök skölja med det där äckliga iaf, det kommer hjälpa dig! Krya på dig!