onsdag 1 augusti 2012

2/8-2012

Jag är uppe med tuppen. Gick upp vid sex för då orkade jag inte ligga kvar i sängen och hosta upp mina lungor längre.. Mår så jävla kasst:/ får man aldrig va frisk?! Dessutom fick jag nattligt besök av C som kom hit efter sitt jobb! Vill låta han sova ut så mkt som han jobbar..

Inatt när han kom hit fick jag även en fråga av honom, det tog ett tag för han att få ur sig det.. Men till slut kom den, "vill du bli min, alltså, öppet liksom?"
Och jag sa självklart ja! Så nu är man inte singel längre.. Och det känns så jävla bra. Vi känner varann, har roligt ihop och är så jävla lika. Ser fram emot den här resan som nu tagit fart!:)

Nu ska jag sippa visare på mitt te och zappa igenom alla tv-kanaler.. Gooood morgon världens bästa dag!:)
<3


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Josephine sa...

Åh nuttigt! <3 Grattis!