onsdag 22 augusti 2012

Sjuk dröm.

Måste berätta om min dröm jag hade inatt också!

Jag och några kompisar skulle gå på begravning. Vi va i världens största kyrka, med bar och mitt i var det ett långbord med mat och dryck på för dom som hade blivit bjudna till begravningen. Vi styrde rakt mot baren, och helt plötsligt ser jag den här killen som dött komma mot mig, jag började gråta jättemkt och pekade och frågade om ingen annan såg honom, men de va tydligen bara jag. Han såg jätteglad ut och lyste i gult.. Och jag grät sådär hysteriskt mkt som man kan göra i drömmar. Känslan man får när man vaknar e så jobbig.

I drömmen visste jag precis vem killen va, och jag tror att jag hade ett namn när jag vaknade men nu minns jag inte.
Hatar att drömma om döden. Har gjort det mkt den sista tiden! Vad kan det bero på?


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Josephine sa...

Jag har för mig att jag läst nånstans att drömmar om döden inte behöver vara dåligt, de betyder typ att man står inför stora förändringar i livet och det skulle ju isf stämma in bra på dig. Fast sen har jag också läst att saker kan ha olika betydelse för olika personer, så antagligen så är väl döden, och kanske baren och kyrkan osv symboler för något som du tänker på.

Johanna sa...

Ja jag gillar ju barer, är rädd för döden och vill gifta mig!! Det kanske kan ligga nåt i de;) tack för din åsikt sis