måndag 20 augusti 2012

Josephine<3

Idag fyller världens bästa, smartaste,snyggaste,snällaste,roligaste, underbaraste storasyster år!! Grattis min älskade Josse!!

Jag önskar att jag kunde ha dig i en liten ask i min ficka, och skydda dig från allt ont i världen. Och förlåt för att jag alltid suttit fram i bilen när tillfälle getts under vår uppväxt, det var inte för att jävlas, det var bara för att om vi hade krockat så hade du haft större chans att överleva om du satt i baksätet! Och förlåt för alla gånger jag slagit dig eller sagt dumma saker. Kids you know..

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Utan dig, inget mig. Grattis!<3













- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Josephine sa...

Haha! Snällt att du får mig att böla på min egen födelsedag, tack för den! Älskade, knäppa lillasyster :p tur att du föddes 15 månader efter mig, det var inget roligt liv innan dess.