söndag 12 augusti 2012

Seg

Ligger i soffan hos mamma och Peder och pillar mig i naveln. Igår vankades det OS-fest hos Nillan! Mkt trevligt, det är så roligt att träffa vänner som man vanligtvis inte umgås med! Blev även en utgång på berget, helt ok men det var någonting som gjorde att det inte var kanonkul! Som det varit förut.
Blev lite tråkigheter vid hemgång, och jag hade lyckats glömma mina nycklar hos Malin! Så efter en hamburgare från kringlankiosken blev det en taxi hem till Malin där jag fick sova över!
Frukost fick jag i form av ostbågar, godis, bulle och kaffe! Mkt smarrigt!

Nu längtar jag som fan till middagen! Grillad fläskkarré med färskpotatis! Mm mm mmmm!
Måste bara hämta Josse från jobbet först! Sen får jag mat i magen:) <3

Intressant inlägg va?!
Ciaaao!




En OS-gren






















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: