tisdag 7 augusti 2012

Vaken

Idag vaknade jag halv sju, försökte somna om men det var omöjligt! Så jag sitter i soffan nu med en kopp kaffe och har precis ätit lite frukost. Hade tänkt gå upp hyfsat tidigt idag för att kunna städa lite och fixa, det är ju trots allt bara en och en halv vecka kvar av semestern så det gäller att utnyttja dagarna till fullo. Men halv sju kanske var liiite tidigare än jag tänkt.

I måndags fyllde världens bästa Malin år! Hon ville fira genom en middag på Vapiano så vi åkte upp på eftermiddagen, kikade lite i affärer och sen mötte vi upp Angie för middag! Åt världens godaste brushettapizza och drack några glas vin, blev även en riktigt god panacotta till efterrätt. Lagom till efterrätten kom även Petra och joinade oss:) när vi var mätta och belåtna sprang vi genom regnet en bit bort och satte oss på engelen. Där blev det massa prat och ett par glas vin också, en himla trevlig kväll helt enkelt med världens bästa vänner.

Igår blev det en lugn dag som avslutades med film hos Patrik tillsammans med Malin och Mickis.

Vad dagen har att erbjuda återstår att se. Det är ju lillördag trots allt och känner jag mig själv så slinker det nog ner ett par glas vin senare ikväll..

Hoppas ni får en bra dag:)



















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: