tisdag 14 augusti 2012

Plugg

Har surfat runt lite efter frisörutbildningar ikväll! Hittade en som låter så sjukt bra, i Malmö. Tänk va skönt det skulle va med lite miljöombyte, och skaffa sig en utbildning! Frisör har snurrat i mitt huvud en lång tid nu, och jag tror verkligen att det skulle passa mig. Jag ska gå till komvux och prata med en studievägledare, om man hittar en utbildning i en annan stad kan man nämligen få den betald, om man har tur. Så den här veckan SKA jag ta tag i det. Jag har samma känsla nu som när jag va så trött på livet sist och fick chansen att flytta till Milano, så nu är det dags att ta tag i sig själv och skapa lite förändring!

Har ångest inför jobbet på måndag.. Måste därifrån!




Nu kör vi.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

ju man måste därifrån ... tycker det vore underbart om du kunde åka ditt och plugga lite som börja nåt helt nytt. jag vill oxå det hoppas jag får flera ider.... puss ses snart bästa underbara