söndag 19 augusti 2012

Mål.

Idag har jag satt upp ett mål. Eller egentligen två mål, det första är mitt nya liv jag ska sätta igång med fr.o.m. Idag. Fram till den 10 december ska jag köra stenhårt med träning och mat, när jag fyller 25 ska jag vara i toppform! Jag har skrivit upp mina mått nu, tyvärr har jag ingen våg så jag får gå på måtten helt enkelt. Får väga mig hos mamma nästa gång jag kommer dit. Har rökt min sista cigarett nu och ätit min sista osbåge ikväll! Nu är det hårdkörning som gäller. Andra målet är att ta tag i frisörutbildningen, eftersom det blev en spontanare till Falköping och Göteborg över helgen hanns det inte med, så den här veckan ska jag ta tag i det också.

Nu har jag två tydliga mål att jobba emot. Jag ska klara det den här gången. Nu gäller det att fokusera på mig själv framöver.
Är sjukt peppad och jag kommer lyckas den den här gången. Det är jag helt hundra på.

Nu kör vi.























Ännu en sjukt bra helg har passerat. Sommaren har varit toppen och även om det inte ska bli särskilt roligt att gå tillbaka till jobbet imorn, så känner jag mig skit peppad inför hösten och allt den för med sig. Jag ska ta tag i mig själv nu:)

Natti<3

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Josephine sa...

Heja heja! Jag tror på dig och finns här för dig no matter what <3 alltid.

Kasia sa...

Grymt Johanna!
Du kommer klara allt galant! <3

Johanna sa...

Tack bästa katta!! All lycka till till dig och sitt plugg också din akrobat:)

Johanna sa...

Tack!! Right back at yah!;)