måndag 20 augusti 2012

One down

Då va första arbetspasset efter semestern avklarat. Det gick bra! Har turen att jobba med sköna människor så det är inte ett heltokigt jobb det där. Blev en promenad dit, och även hem tillsammans med Emelie. Så skönt! Det va lite höst i luften och jag längtar tills den drar igång på riktigt! Visst är det skönt med sommar men hösten måste ju ändå vara årets mysigaste årstid?!

Gjorde i ordning lite havregrynsgröt när jag kom hem, va så brutalt hungrig! Och gröt är fan underskattat. Grymt gott.
Nu har jag krupit ner i sängen! Imorn blir det ännu en promenad till och från jobbet, och på onsdag ska jag testa mig på en springtur!

Nattinuffsan peeps!
Och Josse, jag hoppas du haft en grym födelsedag trots att jag inte kunde va me och fira den:)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

du gifta omg och la josefa tb hahahajaajaaja