onsdag 22 augusti 2012

Full rulle!

Idag har jag fått mkt gjort! Eftersom jag har turen att få låna Mickis bil emellanåt, tog jag tillfället i akt och åkte till mamma och tvättade lite. Efter ett tag kom Skåne och fikade med mig, och efter ytterligare nån timme kom även Karine. Blev lite snack innan Skåne var tvungen att åka till dagis och hämta Viktor!

Jag och Karine åkte och köpte hårfärg, mjöl och hämtade Rasmus på dagis, sen blev det pannkakstårta hos dom!

Kvällen avslutades med ett intervallpass med syrran, sprang och promenerade samt testade på repbacken i dödskallebanan. Brutalt. Men så skönt såhär i efterhand:)
Nu har jag slagit mig ner i soffan med en kopp te efter en dusch och nybbädande av sängen.

Hoppas ni haft en bra dag friends!







Sååå sööööt!!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh fina rasmus och goa tårta farligt, duktigt du var kompis jag vill följa nästa gång och springa lite med er kramar och tack för allt idag <3